申し訳ございません。{{term}}が見つかりません。 もう一度お試しください。

Gateway - Columbiaのバーチャルオフィス

6700 Alexander Bell Drive, Suite 200, Columbia, Maryland, 21046

Located at Columbia Gateway Corporate Park our business center is in the Baltimore-Washington Corridor. Leasing workspace in this modern, center puts your business in a convenient, central spot between Baltimore and Washington D.C. The center's location makes it easy to run quick errands during the workday. This center is close to grocery stores like Trader Joe’s and Costco, and Snowden Shopping center, which has popular retail stores and restaurants.

From team meetings, training sessions, to client presentations, this center has ready-to-go meeting rooms for any type of business gathering. You can drop into our coworking space to network with others in an open, collaborative environment.

  • Fully furnished shared and private offices for the day
  • Baltimore Washington International Airport 11 miles away, I-95 and highway 175 easily accessible
  • Extended Stay America and Homewood Suites by Hilton two miles away
  • Snowden Square Shopping Center just a four minute drive
  • Free parking for tenants and visitors
  • Admin and tech support from professional Regus staff
詳細情報

Gateway - Columbiaのバーチャルオフィス

6700 Alexander Bell Drive, Suite 200, Columbia, Maryland, 21046

Located at Columbia Gateway Corporate Park our business center is in the Baltimore-Washington Corridor. Leasing workspace in this modern, center puts your business in a convenient, central spot between Baltimore and Washington D.C. The center's location makes it easy to run quick errands during the workday. This center is close to grocery stores like Trader Joe’s and Costco, and Snowden Shopping center, which has popular retail stores and restaurants.

From team meetings, training sessions, to client presentations, this center has ready-to-go meeting rooms for any type of business gathering. You can drop into our coworking space to network with others in an open, collaborative environment.

  • Fully furnished shared and private offices for the day
  • Baltimore Washington International Airport 11 miles away, I-95 and highway 175 easily accessible
  • Extended Stay America and Homewood Suites by Hilton two miles away
  • Snowden Square Shopping Center just a four minute drive
  • Free parking for tenants and visitors
  • Admin and tech support from professional Regus staff
利用可能なサービス

410-884-3100

  • フルスクリーン
  • 道順
  • ストリートビュー
Columbiaのすべての拠点を表示する

リージャスのバーチャル オフィスを選ぶ理由

ビジネスアドレス

最小限のコストで一等地にオフィスを開設できます。

電話応対

貴社専用の電話番号をご用意し、弊社スタッフが応対を行います。

ご自身の計画をカスタマイズ

お好みのセンターで、電話対応とプライベートオフィスの使用を追加してください。

別のオフィスに移るのも簡単です

リージャスの住所ならどこへでも追加料金なしで、契約の場所を移すことができます。

郵便物取扱いサービス

郵便物の宛先として任意のリージャスの住所を利用し、転送や受け取りができます。

バーチャルオフィスのタイプをお選びください

郵便物取扱いサービスでは、プロにふさわしい信頼性の高い住所を自社用に使用できます

プロフェッショナルアドレス

国内外の一流のビジネスアドレスを貴社住所としてご利用いただけます。郵便物受け取り、転送サポートもあります。

Virtual office service includes mail handling and telephone answering

バーチャル
オフィス

郵便物取扱いと電話応対サービスが利用できるプロフェッショナルアドレスと、当社のドロップイン・ビジネスラウンジのグローバルネットワークをご利用できます。

バーチャルオフィスPlusには、会社住所、郵便物取扱い、電話応対、ビジネスラウンジの利用などが含まれます

バーチャル オフィス・プラス

バーチャルオフィスのフルパッケージには、ビジネスアドレス、郵便物取扱いサービス、電話応対サービス、ビジネスラウンジの無料アクセスに加えて、お好きなセンターのプライベートオフィスへのアクセスが含まれます。ぜひご活用ください。

全て込みのわかりやすい料金設定

郵便物取扱いサービス、バーチャルオフィスなど、必要なものにだけ料金をお支払いください

3,000拠点のビジネスセンターを擁するリージャスのグローバルネットワークを利用できます

リージャス ネットワーク

  • ビジネス センターの世界規模ネットワークへのアクセス
  • 3,000以上あるプレミアムロケーションから選択いただけます
バーチャルアドレスを使って、会社宛ての郵便物の受け取りや、電話応対サービスを利用できます

バーチャルアドレス

  • ご自身のビジネス名で郵便物を受け取ったり、電話への応対が可能です
  • 常設のオフィススペースは必要ありません

Columbiaで働くさまざまな方法

単なるオフィススペースではありません

...

Gateway - Columbiaには、プロフェッショナルにふさわしい会議、商談、研修、および面接のための部屋があります

貸し会議室

すぐに仕事可能 - 到着前にセットアップ済みですので、現地に行くだけで仕事を始められます

デイオフィス

必要分だけ支払い - よく使うスペースに合わせてメンバーシップをお選びください

ビジネスラウンジ

バリアフリー対応}

リージャスアプリでオフィススペースを管理

専用アプリを使って
管理ができます

Apple App StoreまたはGoogle Playから、リージャスアプリをダウンロードしてください。

Apple App Storeからリージャスアプリをダウンロード      Google Play Storeからリージャスアプリをダウンロード

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。