申し訳ございません。{{term}}が見つかりません。 もう一度お試しください。

Manila, Gateway Tower - Quezon Cityのレンタルオフィス

5/F Gateway Tower, Gen. Roxas Avenue cor. Gen. Aguinaldo Avenue, Araneta Center, Cubao, Quezon City, Manila

The Gateway Tower is a 32-level commercial building and one of the newest landmarks of the Araneta Center, a 35-hectare commercial area in Cubao, Quezon City, Philippines. This PEZA Certified skyscraper has direct access to the major transit trains in the metro: MRT 3 and LRT 2 stations and directly linked to the Gateway Mall which has the finest shopping, dining and entertainment shops. It is also connected to the Manhattan Garden City residential condominiums through an elevated link bridge and a 15,000-seater indoor arena, Smart Araneta Coliseum . Aside from its strategic location, this 100,000 square meter premier mixed-used building offers 2 levels of basement parking linked to mall parking of 1,000 cars, 6 levels of retail podium seamlessly extending from Gateway Mall, 26 levels of premier office space, 2 levels of penthouse restaurants, and a helipad. Business presently operating at the Gateway Tower include BPO/call centre companies that include Accenture, AIG Shared Services and Teletech. Adjacent office towers include the Araneta Group (owner of the entire Araneta Complex -owned Aurora Tower which houses the Araneta management team and personnel, plus, the Telus House, a four-storey facility which serves as the headquarters of Telus International, call centre with 3,000 employees handling inbound customer care, outbound sales, market research and sophisticated IT business process solutions for industries including telecommunications, finance and consumer electronics for Telus’ clients in North America.

詳細情報
利用可能なサービス

Manila, Gateway Tower - Quezon Cityのレンタルオフィス

5/F Gateway Tower, Gen. Roxas Avenue cor. Gen. Aguinaldo Avenue, Araneta Center, Cubao, Quezon City, Manila

The Gateway Tower is a 32-level commercial building and one of the newest landmarks of the Araneta Center, a 35-hectare commercial area in Cubao, Quezon City, Philippines. This PEZA Certified skyscraper has direct access to the major transit trains in the metro: MRT 3 and LRT 2 stations and directly linked to the Gateway Mall which has the finest shopping, dining and entertainment shops. It is also connected to the Manhattan Garden City residential condominiums through an elevated link bridge and a 15,000-seater indoor arena, Smart Araneta Coliseum . Aside from its strategic location, this 100,000 square meter premier mixed-used building offers 2 levels of basement parking linked to mall parking of 1,000 cars, 6 levels of retail podium seamlessly extending from Gateway Mall, 26 levels of premier office space, 2 levels of penthouse restaurants, and a helipad. Business presently operating at the Gateway Tower include BPO/call centre companies that include Accenture, AIG Shared Services and Teletech. Adjacent office towers include the Araneta Group (owner of the entire Araneta Complex -owned Aurora Tower which houses the Araneta management team and personnel, plus, the Telus House, a four-storey facility which serves as the headquarters of Telus International, call centre with 3,000 employees handling inbound customer care, outbound sales, market research and sophisticated IT business process solutions for industries including telecommunications, finance and consumer electronics for Telus’ clients in North America.

利用可能なサービス
  • フルスクリーン
  • 道順
  • ストリートビュー
Manilaのすべての拠点を表示する

世界で信頼されるリージャス

LinkedIn
Cigna
Accenture

リージャスのオフィスが選ばれる理由

設備、サービス付き

最新の設備、セキュアな高速インターネット環境が完備 されています。

全て込みのわかりやすい料金設定

すべてのサービスが含まれたわかりやすい料金設定です。

スケールアップ可能

スタッフが増えたときはデスクスペースを追加できます。

テンポラリーオフィス

プロジェクトオフィスとして短期利用できます。1か月前に通知いただければキャンセルも簡単です。

オフィススペースの種類をお選びください。

Manila, Gateway Tower - Quezon Cityの窓付きのオフィスは、眺めのよいプライベート・オフィススペースです

窓付きオフィス

すべてのセンターには、眺めのよいプライベートオフィススペースがあります。

Manila, Gateway Tower - Quezon Cityのインテリアオフィスは、低価格のオフィススペースです

インテリアオフィス

スタンダードなオフィスタイプです。通路側の部屋はリーズナブルな価格帯のオフィススペースとなっています。

Manila, Gateway Tower - Quezon Cityのオフィススイートは、会議室の付いたオフィススペースです

オフィススイート

会議室付きオフィスです。通常、2つのデスクと会議用テーブルが付きます。

Manila, Gateway Tower - Quezon Cityには、共有オフィス環境のコワーキング・デスクスペースがあります

コワーキングスペース、
共有オフィス

デスク単位でご契約いただくオープンな共有型オフィスです。

全て込みのわかりやすい料金設定

オフィス家具、備品、WiFi、電話、空調、水道光熱費、受付スタッフのサービスなど、ご利用料金には、必要なすべてのサービスが含まれています。

事務サポート、コピー、プリント等の消耗品、電話の通話料などはご利用により別料金となります。

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

必要に応じてスケールアップ可能

  • 必要のないオフィススペースにお金を払う必要はありません
  • 必要な規模から始めて、ビジネスの成長に合わせてスペースを追加できます
紅茶/コーヒーを淹れる設備の整ったキッチン

ご要望に合わせてオフィスをカスタマイズ

  • お客様のご要望に応じて備品、レイアウト、室内装飾をご用意できます
リージャスの拠点は世界中にあります。また、ビジネスラウンジ・メンバーシップが無料で含まれています。

グローバルプレゼンス

  • ビジネスラウンジ・メンバーシップが無料で付属
  • 世界中にあるリージャスのビジネスラウンジを利用できます
セキュリティ完備の高速インターネットを利用可能、セットアップ込み

事務管理サポート

  • 受付デスク、郵便物取扱いサービスと、電話応答サービスが含まれます
  • 郵送やコピーといった管理業務のサポートも利用できます
セキュリティで保護された、ビジネスグレードの高速インターネット、Wi-Fi、電話機、通信回線<br/>

テクノロジー

  • セキュリティで保護された、ビジネスグレードの高速インターネット、Wi-Fi、電話機、通信回線
  • 世界中にある 5,000万 の WiFi ホットスポットの利用
人と交流しやすい共用環境のコラボレーティブワークスペース

ワークスペース

  • 人間工学に基づいたモダンなオフィス家具
  • プロフェッショナルなビジネス環境
  • ビジネス展開に便利なロケーション
  • コミュニティミーティングルームの時間単位利用
Meeting and office facilities at Manila, Gateway Tower - Quezon City

設備

  • 受付での来訪者対応
  • コーヒー、紅茶などをお楽しみいただけるカフェ
  • ビジネスラウンジや共有エリア
  • 営業時間内の空調、光熱費込み
  • オフィスの清掃
  • プリンター、スキャナー、コピー機の利用
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

特典

  • 商品やサービスを優待価格で購入できるリージャスマーケットプレイスへのアクセス
  • リージャスコミュニティのイベントやアクティビティのご案内
  • ワークスペースの予約などができるRegusアプリ

Manilaで働くさまざまな方法

単なるオフィススペースではありません

...

メンバーシップがあれば、世界中のドロップイン・ワークスペースを様々な方法でご利用いただけます

メンバーシップ

世界中のリージャスの拠点のビジネスラウンジ、カフェをお使いいただけます。メンバーシップのレベルによってIT環境の整ったコワーキングスペースやプライベートオフィスもご利用いただけます。

Manila, Gateway Tower - Quezon Cityには、プロフェッショナルにふさわしい会議、商談、研修、および面接のための部屋があります

貸し会議室

Wi-Fi、プロジェクター、ホワイトボードに加え、リージャスチームのサポートも完備され、会議、営業、研修、面談に利用できるプロフェッショナルなスペース。

Manila, Gateway Tower - Quezon Cityのバーチャルオフィスでは、一等地のビジネスアドレスや多様なサポートサービスを利用できます

バーチャル
オフィス

さまざまなサポートサービスを利用でき、住所表示が一等地であるため、企業イメージアップにつながります。

リージャスアプリでオフィススペースを管理

専用アプリを使って
管理ができます

Apple App StoreまたはGoogle Playから、リージャスアプリをダウンロードしてください。

Apple App Storeからリージャスアプリをダウンロード      Google Play Storeからリージャスアプリをダウンロード

リージャスオフィスを利用する利点とは?

リージャスは日本で、ビジネスセンターのオフィススペースをリースしています。 各プライベートオフィスは追加料金なしで、デスクの追加や場所の変更などのアップグレードが可能です。月ごとの契約でプロジェクト期間に応じた臨時オフィスを貸し出しています。

オフィスには、家具、高速インターネット、スタッフ常駐の受付などが備わっています。会議室やバーチャルオフィスなどの追加サービスもご利用いただけます。 内側または窓側のオフィスからお選びいただけます。スイート(会議室付きのオフィス)も数室ご用意しています。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。