申し訳ございません。{{term}}が見つかりません。 もう一度お試しください。
新型コロナウイルス(COVID-19)に関するリージャスの対応

Two Melbourne Quarterのレンタルオフィス

691 Collins Street, Ground Floor, Two Melbourne Quarter, Docklands, Melbourne, Victoria, 3008

This spectacular glass tower in Melbourne’s skyline is your gateway to flexible working in the city’s vibrant new business district. Take your business to new heights at Two Melbourne Quarter. The Southern Cross Precinct, lined with high-rise office buildings and hotels, is no stranger to top-quality workspace – and One Melbourne Quarter is no exception. Bordered by two of the city’s most iconic streets, Collins and Flinders, and positioned directly across from Southern Cross Station, this centre blends world-class design with next-generation flexible workplace, and gives Melbourne professionals a truly special place to do business.

The perfect launch pad for your company, this landmark project will create a heart for what has become Melbourne’s new economic centre. It’s a space that adapts to the buzzing community of professionals and creatives that work here – with high-speed Wi-Fi and administrative support to give ultimate flexibility no matter your working style. Double-height windows illuminate every private office, meeting room and communal zone with natural light, while many work areas overlook the building’s sky garden on the floor below. Stepping out into the surrounding area, bars, shops and green public spaces are on your doorstep, and you’re in prime position to explore Melbourne’s celebrated food scene and array of cultural attractions including the stunning Webb Bridge.

Why choose Two Melbourne Quarter

  • Spectacular contemporary structure in the centre of Melbourne’s business district
  • A range of fantastic transport links on your doorstep
  • Surrounded by eateries, bars and cultural attractions

 

詳細情報
利用可能なサービス

Two Melbourne Quarterのレンタルオフィス

691 Collins Street, Ground Floor, Two Melbourne Quarter, Docklands, Melbourne, Victoria, 3008

This spectacular glass tower in Melbourne’s skyline is your gateway to flexible working in the city’s vibrant new business district. Take your business to new heights at Two Melbourne Quarter. The Southern Cross Precinct, lined with high-rise office buildings and hotels, is no stranger to top-quality workspace – and One Melbourne Quarter is no exception. Bordered by two of the city’s most iconic streets, Collins and Flinders, and positioned directly across from Southern Cross Station, this centre blends world-class design with next-generation flexible workplace, and gives Melbourne professionals a truly special place to do business.

The perfect launch pad for your company, this landmark project will create a heart for what has become Melbourne’s new economic centre. It’s a space that adapts to the buzzing community of professionals and creatives that work here – with high-speed Wi-Fi and administrative support to give ultimate flexibility no matter your working style. Double-height windows illuminate every private office, meeting room and communal zone with natural light, while many work areas overlook the building’s sky garden on the floor below. Stepping out into the surrounding area, bars, shops and green public spaces are on your doorstep, and you’re in prime position to explore Melbourne’s celebrated food scene and array of cultural attractions including the stunning Webb Bridge.

Why choose Two Melbourne Quarter

  • Spectacular contemporary structure in the centre of Melbourne’s business district
  • A range of fantastic transport links on your doorstep
  • Surrounded by eateries, bars and cultural attractions

 

利用可能なサービス

61 1800545553

  • フルスクリーン
  • 道順
  • ストリートビュー
Melbourneのすべての拠点を表示する

リージャスのオフィスが選ばれる理由

設備、サービス付き

最新の設備、セキュアな高速インターネット環境が完備 されています。

全て込みの価格

すべてのサービスが含まれたわかりやすい料金設定です。

スケールアップ可能

スタッフが増えたときはデスクスペースを追加できます。

テンポラリーオフィス

プロジェクトオフィスとして短期利用できます。1か月前に通知いただければキャンセルも簡単です。

オフィススペースの種類をお選びください。

Two Melbourne Quarterの窓付きのオフィスは、眺めのよいプライベート・オフィススペースです

窓付きオフィス

すべてのセンターには、眺めのよいプライベートオフィススペースがあります。

Two Melbourne Quarterのインテリアオフィスは、低価格のオフィススペースです

インテリアオフィス

スタンダードなオフィスタイプです。通路側の部屋はリーズナブルな価格帯のオフィススペースとなっています。

Two Melbourne Quarterのオフィススイートは、会議室の付いたオフィススペースです

オフィススイート

会議室付きオフィスです。通常、2つのデスクと会議用テーブルが付きます。

Two Melbourne Quarterには、共有オフィス環境のコワーキング・デスクスペースがあります

コワーキング

デスク単位でご契約いただくオープンな共有型オフィスです。

全て込みの価格

オフィス家具、備品、WiFi、電話、空調、水道光熱費、受付スタッフのサービスなど、ご利用料金には、必要なすべてのサービスが含まれています。

事務サポート、コピー、プリント等の消耗品、電話の通話料などはご利用により別料金となります。

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

必要に応じてスケールアップ可能

  • 必要のないオフィススペースにお金を払う必要はありません
  • 必要な規模から始めて、ビジネスの成長に合わせてスペースを追加できます
紅茶/コーヒーを淹れる設備の整ったキッチン

ご要望に合わせてオフィスをカスタマイズ

  • お客様のご要望に応じて備品、レイアウト、室内装飾をご用意できます
リージャスの拠点は世界中にあります。また、ビジネスラウンジ・メンバーシップが無料で含まれています。

グローバルプレゼンス

  • ビジネスラウンジ・メンバーシップが無料で付属
  • 世界中にあるリージャスのビジネスラウンジを利用できます
セキュリティ完備の高速インターネットを利用可能、セットアップ込み

事務管理サポート

  • 受付デスク、郵便物取扱いサービスが含まれます
  • 管理業務のサポートもご利用いただけます
セキュリティで保護された、ビジネスグレードの高速インターネット、Wi-Fi、電話機、通信回線<br/>

テクノロジー

  • セキュリティで保護された、ビジネスグレードの高速インターネット、Wi-Fi、電話機、通信回線
  • 世界中にある 5,000万 の WiFi ホットスポットの利用
人と交流しやすい共用環境のコラボレーティブワークスペース

ワークスペース

  • 人間工学に基づいたモダンなオフィス家具
  • プロフェッショナルなビジネス環境
  • ビジネス展開に便利なロケーション
  • コミュニティミーティングルームの時間単位利用
Meeting and office facilities at Two Melbourne Quarter

設備

  • 受付での来訪者対応
  • コーヒー、紅茶などをお楽しみいただけるカフェ
  • ビジネスラウンジや共有エリア
  • 営業時間内の空調、光熱費込み
  • オフィスの清掃
  • プリンター、スキャナー、コピー機の利用
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

特典

  • 商品やサービスを優待価格で購入できるリージャスマーケットプレイスへのアクセス
  • リージャスコミュニティのイベントやアクティビティのご案内
  • ワークスペースの予約などができるRegusアプリ

Melbourneで働くさまざまな方法

単なるオフィススペースではありません

...

メンバーシップがあれば、世界中のドロップイン・ワークスペースを様々な方法でご利用いただけます

メンバーシップ

世界中のリージャスの拠点のビジネスラウンジ、カフェをお使いいただけます。メンバーシップのレベルによってIT環境の整ったコワーキングスペースやプライベートオフィスもご利用いただけます。

Two Melbourne Quarterには、プロフェッショナルにふさわしい会議、商談、研修、および面接のための部屋があります

貸し会議室

Wi-Fi、プロジェクター、ホワイトボードに加え、リージャスチームのサポートも完備され、会議、営業、研修、面談に利用できるプロフェッショナルなスペース。

Two Melbourne Quarterのバーチャルオフィスでは、一等地のビジネスアドレスや多様なサポートサービスを利用できます

バーチャル
オフィス

さまざまなサポートサービスを利用でき、住所表示が一等地であるため、企業イメージアップにつながります。

リージャスアプリでオフィススペースを管理

専用アプリを使って
管理ができます

Apple App StoreまたはGoogle Playから、リージャスアプリをダウンロードしてください。

Apple App Storeからリージャスアプリをダウンロード      Google Play Storeからリージャスアプリをダウンロード

リージャスオフィスを利用する利点とは?

リージャスは日本で、ビジネスセンターのオフィススペースをリースしています。 各プライベートオフィスは追加料金なしで、デスクの追加や場所の変更などのアップグレードが可能です。月ごとの契約でプロジェクト期間に応じた臨時オフィスを貸し出しています。

オフィスには、家具、高速インターネット、スタッフ常駐の受付などが備わっています。会議室やバーチャルオフィスなどの追加サービスもご利用いただけます。 内側または窓側のオフィスからお選びいただけます。スイート(会議室付きのオフィス)も数室ご用意しています。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。