申し訳ございません。{{term}}が見つかりません。 もう一度お試しください。
新型コロナウイルス(COVID-19)に関するリージャスの対応

60 Martin Placeのレンタルオフィス

60 Martin Place, Level 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
詳細情報
利用可能なサービス

60 Martin Placeのレンタルオフィス

60 Martin Place, Level 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
利用可能なサービス

+61 (02) 7202 3000

  • フルスクリーン
  • 道順
  • ストリートビュー
Sydneyのすべての拠点を表示する

リージャスのオフィスが選ばれる理由

設備、サービス付き

最新の設備、セキュアな高速インターネット環境が完備 されています。

全て込みの価格

すべてのサービスが含まれたわかりやすい料金設定です。

スケールアップ可能

スタッフが増えたときはデスクスペースを追加できます。

テンポラリーオフィス

プロジェクトオフィスとして短期利用できます。1か月前に通知いただければキャンセルも簡単です。

オフィススペースの種類をお選びください。

60 Martin Placeの窓付きのオフィスは、眺めのよいプライベート・オフィススペースです

窓付きオフィス

すべてのセンターには、眺めのよいプライベートオフィススペースがあります。

60 Martin Placeのインテリアオフィスは、低価格のオフィススペースです

インテリアオフィス

スタンダードなオフィスタイプです。通路側の部屋はリーズナブルな価格帯のオフィススペースとなっています。

60 Martin Placeのオフィススイートは、会議室の付いたオフィススペースです

オフィススイート

会議室付きオフィスです。通常、2つのデスクと会議用テーブルが付きます。

60 Martin Placeには、共有オフィス環境のコワーキング・デスクスペースがあります

コワーキング

デスク単位でご契約いただくオープンな共有型オフィスです。

全て込みの価格

オフィス家具、備品、WiFi、電話、空調、水道光熱費、受付スタッフのサービスなど、ご利用料金には、必要なすべてのサービスが含まれています。

事務サポート、コピー、プリント等の消耗品、電話の通話料などはご利用により別料金となります。

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

必要に応じてスケールアップ可能

  • 必要のないオフィススペースにお金を払う必要はありません
  • 必要な規模から始めて、ビジネスの成長に合わせてスペースを追加できます
紅茶/コーヒーを淹れる設備の整ったキッチン

ご要望に合わせてオフィスをカスタマイズ

  • お客様のご要望に応じて備品、レイアウト、室内装飾をご用意できます
リージャスの拠点は世界中にあります。また、ビジネスラウンジ・メンバーシップが無料で含まれています。

グローバルプレゼンス

  • ビジネスラウンジ・メンバーシップが無料で付属
  • 世界中にあるリージャスのビジネスラウンジを利用できます
セキュリティ完備の高速インターネットを利用可能、セットアップ込み

事務管理サポート

  • 受付デスク、郵便物取扱いサービスが含まれます
  • 管理業務のサポートもご利用いただけます
セキュリティで保護された、ビジネスグレードの高速インターネット、Wi-Fi、電話機、通信回線<br/>

テクノロジー

  • セキュリティで保護された、ビジネスグレードの高速インターネット、Wi-Fi、電話機、通信回線
  • 世界中にある 5,000万 の WiFi ホットスポットの利用
人と交流しやすい共用環境のコラボレーティブワークスペース

ワークスペース

  • 人間工学に基づいたモダンなオフィス家具
  • プロフェッショナルなビジネス環境
  • ビジネス展開に便利なロケーション
  • コミュニティミーティングルームの時間単位利用
Meeting and office facilities at 60 Martin Place

設備

  • 受付での来訪者対応
  • コーヒー、紅茶などをお楽しみいただけるカフェ
  • ビジネスラウンジや共有エリア
  • 営業時間内の空調、光熱費込み
  • オフィスの清掃
  • プリンター、スキャナー、コピー機の利用
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

特典

  • 商品やサービスを優待価格で購入できるリージャスマーケットプレイスへのアクセス
  • リージャスコミュニティのイベントやアクティビティのご案内
  • ワークスペースの予約などができるRegusアプリ

Sydneyで働くさまざまな方法

単なるオフィススペースではありません

...

メンバーシップがあれば、世界中のドロップイン・ワークスペースを様々な方法でご利用いただけます

メンバーシップ

世界中のリージャスの拠点のビジネスラウンジ、カフェをお使いいただけます。メンバーシップのレベルによってIT環境の整ったコワーキングスペースやプライベートオフィスもご利用いただけます。

60 Martin Placeには、プロフェッショナルにふさわしい会議、商談、研修、および面接のための部屋があります

貸し会議室

Wi-Fi、プロジェクター、ホワイトボードに加え、リージャスチームのサポートも完備され、会議、営業、研修、面談に利用できるプロフェッショナルなスペース。

60 Martin Placeのバーチャルオフィスでは、一等地のビジネスアドレスや多様なサポートサービスを利用できます

バーチャル
オフィス

さまざまなサポートサービスを利用でき、住所表示が一等地であるため、企業イメージアップにつながります。

リージャスアプリでオフィススペースを管理

専用アプリを使って
管理ができます

Apple App StoreまたはGoogle Playから、リージャスアプリをダウンロードしてください。

Apple App Storeからリージャスアプリをダウンロード      Google Play Storeからリージャスアプリをダウンロード

リージャスオフィスを利用する利点とは?

リージャスは日本で、ビジネスセンターのオフィススペースをリースしています。 各プライベートオフィスは追加料金なしで、デスクの追加や場所の変更などのアップグレードが可能です。月ごとの契約でプロジェクト期間に応じた臨時オフィスを貸し出しています。

オフィスには、家具、高速インターネット、スタッフ常駐の受付などが備わっています。会議室やバーチャルオフィスなどの追加サービスもご利用いただけます。 内側または窓側のオフィスからお選びいただけます。スイート(会議室付きのオフィス)も数室ご用意しています。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。