申し訳ございません。{{term}}が見つかりません。 もう一度お試しください。

LondonのLondon St Paul’sの貸し会議室

16 St Martin's le Grand, London, EC1A 4EN

Housed in a Grade II listed building and often described as majestic, these offices are striking from the outside and even more so on the inside. The elegance of the outside of the building matches its interior with a stylish reception area. Ideally located for easy access to the City, St Martin's le Grand is adjacent to many international banks and the London Stock Exchange. Onsite, you will find ample services including a meeting room capable of holding up to 50 people. Flexible working spaces is a key feature of these offices, being arranged over 5 floors. A business lounge, full administrative services, added benefit of an onsite bar and restaurant facilities, 24-hour security, car parking and high-speed Internet access ensure your office is fully supported at all times.

Based in the City, St Martin's le Grand is situated 2 minutes from St. Paul’s tube station, with City Thameslink an equal distance from the building. If you or your colleagues need additional parking, 2 car parks at Smithfield Central Market (NCP) and the Barbican Centre are both less than 10-minutes-walk away. The site also has a historic legacy, being where the General Post Office opened its headquarters in 1829. The area also formed part of the marathon course during the 2012 Olympic and Paralympic Games. The location of the building has seen a range of amenities developed, including a number of hotels and restaurants near to the offices. Nearby, Postman’s Park also offers a great outside space and a welcome oasis of calm after the bustle of the City.

詳細情報
今すぐ予約

LondonのLondon St Paul’sの貸し会議室

16 St Martin's le Grand, London, EC1A 4EN

Housed in a Grade II listed building and often described as majestic, these offices are striking from the outside and even more so on the inside. The elegance of the outside of the building matches its interior with a stylish reception area. Ideally located for easy access to the City, St Martin's le Grand is adjacent to many international banks and the London Stock Exchange. Onsite, you will find ample services including a meeting room capable of holding up to 50 people. Flexible working spaces is a key feature of these offices, being arranged over 5 floors. A business lounge, full administrative services, added benefit of an onsite bar and restaurant facilities, 24-hour security, car parking and high-speed Internet access ensure your office is fully supported at all times.

Based in the City, St Martin's le Grand is situated 2 minutes from St. Paul’s tube station, with City Thameslink an equal distance from the building. If you or your colleagues need additional parking, 2 car parks at Smithfield Central Market (NCP) and the Barbican Centre are both less than 10-minutes-walk away. The site also has a historic legacy, being where the General Post Office opened its headquarters in 1829. The area also formed part of the marathon course during the 2012 Olympic and Paralympic Games. The location of the building has seen a range of amenities developed, including a number of hotels and restaurants near to the offices. Nearby, Postman’s Park also offers a great outside space and a welcome oasis of calm after the bustle of the City.

利用可能なサービス

020 7397 8300

  • フルスクリーン
  • 道順
  • ストリートビュー
Londonのすべての拠点を表示する

世界で信頼されるリージャス

LinkedIn
Cigna
Accenture

リージャスの会議室が選ばれる理由

時間単位でご利用できます

必要なだけ、時間単位で貸し会議室をご利用いただけます。

カスタマイズ可能なスペース

会議の目的に合わせてお部屋のレイアウトを変更していただけます。

予約は簡単です

リージャスのアプリを活用して会議室を迅速に予約いただけます。電話を手に取る必要はありません。

すぐにご利用いただけます

ご到着された時点でお部屋の準備は整っています。

ワークスペースをお選びください

面接室 - ゲスト数に制限がないので、採用応募者との面接に最適です

面接ルーム

採用候補者との面接にも、数を制限する必要がありません。

大会議室 - 設備の整った大会議室/定員8~12人

役員会議室

8-12 人用の大会議室。 ハイグレードな内装のお部屋です。

研修室 - 企業研修イベント用、ケータリング可能

研修ルーム

ご自身の会社のための研修イベントにスペースを設定することができます。ケータリングもご利用いただけます。

カンファレンスルーム - 小規模イベントやカンファレンスの開催用貸し会議室

会議室

大会議室は、小さなイベントや会議に最適です。

全て込みのわかりやすい料金設定

設備、家具、高速インターネット、スタッフによる受付サービスを備えた会議室を1時間単位でご利用いただけます。

会議室は必要に応じて、必要なアメニティだけの料金で時間単位でレンタル可能

必要に応じてご利用ください

  • 1時間単位でレンタルできるため、必要以上に費用をかける必要がありません
  • 各会議に必要な追加の設備があれば、その分だけをお支払いください
会議室のカスタマイズ - ニーズに合わせて家具と設備を設置できます

カスタマイズ可能なスペース

  • ご要望に合わせて家具や設備を配置できます。
  • スムーズな会議運営のため、リージャスのプレゼン用機材や設備をご利用ください
会議室には高速インターネットおよびWiFi常備、必要に応じて電話設備も利用可能

テクノロジー

  • 高速インターネットと WiFi が含まれています
  • 必要に応じて電話機器をご利用いただけます
会議用設備として、必要に応じてフリップチャート、ホワイトボード、AV機器用スクリーン、プロジェクターなどを利用可能

会議用設備

  • フリップチャート、ホワイト ボードとマーカーを必要に応じてご利用いただけます
  • AVスクリーンとプロジェクターをご利用いただけます
受付の常駐スタッフがゲストをお出迎えし、必要なAV設備のセットアップをお手伝いします

スタッフによる受付サービス

  • ゲストが到着すると、専門スタッフがお迎えします
  • AV機器のセットアップサポートもいたします
今すぐ予約

Londonで働くさまざまな方法

単なるオフィススペースではありません

...

London St Paul’sには、プロフェッショナルにふさわしい会議、商談、研修、および面接のための部屋があります

貸し会議室

すぐに仕事可能 - 到着前にセットアップ済みですので、現地に行くだけで仕事を始められます

デイオフィス

必要分だけ支払い - よく使うスペースに合わせてメンバーシップをお選びください

ビジネスラウンジ

バリアフリー対応}

リージャスアプリでオフィススペースを管理

専用アプリを使って
管理ができます

Apple App StoreまたはGoogle Playから、リージャスアプリをダウンロードしてください。

Apple App Storeからリージャスアプリをダウンロード      Google Play Storeからリージャスアプリをダウンロード

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。