申し訳ございません。{{term}}が見つかりません。 もう一度お試しください。

MelbourneのMelbourne, Rialtoの貸し会議室

Rialto, West Podium, Ground Floor, 525 Collins Street, Melbourne, Victoria, 3000

An iconic part of the Melbourne skyline, the Rialto has become one of the most important centres of business in the city. In this super-modern skyscraper, your company will be pushed to its absolute peak. ‘Futuristic’ is the first thing that pops into your mind looking up at this incredible building, so its ideal for all your fast-paced business ventures. In the well-fitted Spaces facility, there’s shared office space, co-working areas, meeting rooms and more. And as the structure incorporates some of the surrounding historic buildings into this incredible business complex, you’ll have easy access to the hotels, restaurants and cafes nearby. But even without stepping foot outside the main building you’re perfectly served by fantastic amenities.

There’s a gym and fitness centre, five-star security bike storage, underground parking and concierge service. And on the ground floor and mezzanine, there are fine-dining bistros and eateries with world-class menus, unmatched wine lists and a great selection of beer, so its perfect for lunch or after-work drinks. All this is within walking distance to the Southern Cross Bus and Light Rail station, so you’re well-connected to the surrounding area. For a brief distraction from work, the building is just a few minutes from the Immigration Museum, or if you fancy inspiring your financial success, a visit to the ANZ Banking Museum might be in order. However you spend your time working in and around Spaces Rialto, you’ll be ensured a productive environment, with its high-speed Wi-Fi, comfortable seating areas and fantastic surrounding amenities.

詳細情報
今すぐ予約

MelbourneのMelbourne, Rialtoの貸し会議室

Rialto, West Podium, Ground Floor, 525 Collins Street, Melbourne, Victoria, 3000

An iconic part of the Melbourne skyline, the Rialto has become one of the most important centres of business in the city. In this super-modern skyscraper, your company will be pushed to its absolute peak. ‘Futuristic’ is the first thing that pops into your mind looking up at this incredible building, so its ideal for all your fast-paced business ventures. In the well-fitted Spaces facility, there’s shared office space, co-working areas, meeting rooms and more. And as the structure incorporates some of the surrounding historic buildings into this incredible business complex, you’ll have easy access to the hotels, restaurants and cafes nearby. But even without stepping foot outside the main building you’re perfectly served by fantastic amenities.

There’s a gym and fitness centre, five-star security bike storage, underground parking and concierge service. And on the ground floor and mezzanine, there are fine-dining bistros and eateries with world-class menus, unmatched wine lists and a great selection of beer, so its perfect for lunch or after-work drinks. All this is within walking distance to the Southern Cross Bus and Light Rail station, so you’re well-connected to the surrounding area. For a brief distraction from work, the building is just a few minutes from the Immigration Museum, or if you fancy inspiring your financial success, a visit to the ANZ Banking Museum might be in order. However you spend your time working in and around Spaces Rialto, you’ll be ensured a productive environment, with its high-speed Wi-Fi, comfortable seating areas and fantastic surrounding amenities.

利用可能なサービス

03 9070 9402

  • フルスクリーン
  • 道順
  • ストリートビュー
Melbourneのすべての拠点を表示する

世界で信頼されるリージャス

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T

リージャスの会議室が選ばれる理由

時間単位でご利用できます

必要なだけ、時間単位で貸し会議室をご利用いただけます。

カスタマイズ可能なスペース

会議の目的に合わせてお部屋のレイアウトを変更していただけます。

予約は簡単です

リージャスのアプリを活用して会議室を迅速に予約いただけます。電話を手に取る必要はありません。

すぐにご利用いただけます

ご到着された時点でお部屋の準備は整っています。

ワークスペースをお選びください

面接室 - ゲスト数に制限がないので、採用応募者との面接に最適です

面接ルーム

採用候補者との面接にも、数を制限する必要がありません。

大会議室 - 設備の整った大会議室/定員8~12人

役員会議室

8-12 人用の大会議室。 ハイグレードな内装のお部屋です。

研修室 - 企業研修イベント用、ケータリング可能

研修ルーム

ご自身の会社のための研修イベントにスペースを設定することができます。ケータリングもご利用いただけます。

カンファレンスルーム - 小規模イベントやカンファレンスの開催用貸し会議室

会議室

大会議室は、小さなイベントや会議に最適です。

全て込みのわかりやすい料金設定

設備、家具、高速インターネット、スタッフによる受付サービスを備えた会議室を1時間単位でご利用いただけます。

会議室は必要に応じて、必要なアメニティだけの料金で時間単位でレンタル可能

必要に応じてご利用ください

  • 1時間単位でレンタルできるため、必要以上に費用をかける必要がありません
  • 各会議に必要な追加の設備があれば、その分だけをお支払いください
会議室のカスタマイズ - ニーズに合わせて家具と設備を設置できます

カスタマイズ可能なスペース

  • ご要望に合わせて家具や設備を配置できます。
  • スムーズな会議運営のため、リージャスのプレゼン用機材や設備をご利用ください
会議室には高速インターネットおよびWiFi常備、必要に応じて電話設備も利用可能

テクノロジー

  • 高速インターネットと WiFi が含まれています
  • 必要に応じて電話機器をご利用いただけます
会議用設備として、必要に応じてフリップチャート、ホワイトボード、AV機器用スクリーン、プロジェクターなどを利用可能

会議用設備

  • フリップチャート、ホワイト ボードとマーカーを必要に応じてご利用いただけます
  • AVスクリーンとプロジェクターをご利用いただけます
受付の常駐スタッフがゲストをお出迎えし、必要なAV設備のセットアップをお手伝いします

スタッフによる受付サービス

  • ゲストが到着すると、専門スタッフがお迎えします
  • AV機器のセットアップサポートもいたします
今すぐ予約

Melbourneで働くさまざまな方法

単なるオフィススペースではありません

...

Melbourne, Rialtoには、プロフェッショナルにふさわしい会議、商談、研修、および面接のための部屋があります

貸し会議室

すぐに仕事可能 - 到着前にセットアップ済みですので、現地に行くだけで仕事を始められます

デイオフィス

必要分だけ支払い - よく使うスペースに合わせてメンバーシップをお選びください

ビジネスラウンジ

バリアフリー対応}

リージャスアプリでオフィススペースを管理

専用アプリを使って
管理ができます

Apple App StoreまたはGoogle Playから、リージャスアプリをダウンロードしてください。

Apple App Storeからリージャスアプリをダウンロード      Google Play Storeからリージャスアプリをダウンロード

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。