申し訳ございません。{{term}}が見つかりません。 もう一度お試しください。
新型コロナウイルス(COVID-19)に関するリージャスの対応

Sydneyの60 Martin Placeの貸し会議室

60 Martin Place, Levels 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
詳細情報
今すぐ予約

Sydneyの60 Martin Placeの貸し会議室

60 Martin Place, Levels 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
利用可能なサービス

+61 (02) 7202 3000

  • フルスクリーン
  • 道順
  • ストリートビュー
Sydneyのすべての拠点を表示する

リージャスの会議室が選ばれる理由

時間単位でご利用できます

必要なだけ、時間単位で貸し会議室をご利用いただけます。

カスタマイズ可能なスペース

会議の目的に合わせてお部屋のレイアウトを変更していただけます。

予約は簡単です

リージャスのアプリを活用して会議室を迅速に予約いただけます。電話を手に取る必要はありません。

すぐにご利用いただけます

ご到着された時点でお部屋の準備は整っています。

ワークスペースをお選びください

面接室 - ゲスト数に制限がないので、採用応募者との面接に最適です

面接ルーム

採用候補者との面接にも、数を制限する必要がありません。

大会議室 - 設備の整った大会議室/定員8~12人

会議室

8-12 人用の大会議室。 ハイグレードな内装のお部屋です。

研修室 - 企業研修イベント用、ケータリング可能

研修ルーム

ご自身の会社のための研修イベントにスペースを設定することができます。ケータリングもご利用いただけます。

カンファレンスルーム - 小規模イベントやカンファレンスの開催用貸し会議室

会議室

大会議室は、小さなイベントや会議に最適です。

全て込みの価格

設備、家具、高速インターネット、スタッフによる受付サービスを備えた会議室を1時間単位でご利用いただけます。

会議室は必要に応じて、必要なアメニティだけの料金で時間単位でレンタル可能

必要に応じてご利用ください

  • 1時間単位でレンタルできるため、必要以上に費用をかける必要がありません
  • 各会議に必要な追加の設備があれば、その分だけをお支払いください
会議室のカスタマイズ - ニーズに合わせて家具と設備を設置できます

カスタマイズ可能なスペース

  • ご要望に合わせて家具や設備を配置できます。
  • スムーズな会議運営のため、リージャスのプレゼン用機材や設備をご利用ください
会議室には高速インターネットおよびWiFi常備、必要に応じて電話設備も利用可能

テクノロジー

  • 高速インターネットと WiFi が含まれています
  • 必要に応じて電話機器をご利用いただけます
会議用設備として、必要に応じてフリップチャート、ホワイトボード、AV機器用スクリーン、プロジェクターなどを利用可能

会議用設備

  • フリップチャート、ホワイト ボードとマーカーを必要に応じてご利用いただけます
  • AVスクリーンとプロジェクターをご利用いただけます
受付の常駐スタッフがゲストをお出迎えし、必要なAV設備のセットアップをお手伝いします

スタッフによる受付サービス

  • ゲストが到着すると、専門スタッフがお迎えします
  • AV機器のセットアップサポートもいたします
今すぐ予約

Sydneyで働くさまざまな方法

単なるオフィススペースではありません

...

60 Martin Placeには、プロフェッショナルにふさわしい会議、商談、研修、および面接のための部屋があります

貸し会議室

すぐに仕事可能 - 到着前にセットアップ済みですので、現地に行くだけで仕事を始められます

デイオフィス

必要分だけ支払い - よく使うスペースに合わせてメンバーシップをお選びください

ビジネスラウンジ

バリアフリー対応}

リージャスアプリでオフィススペースを管理

専用アプリを使って
管理ができます

Apple App StoreまたはGoogle Playから、リージャスアプリをダウンロードしてください。

Apple App Storeからリージャスアプリをダウンロード      Google Play Storeからリージャスアプリをダウンロード

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。

ご要望をお聞かせください。

お客様の条件やニーズに合わせて、ぴったりのワークスペースをお探しします。